Автоматизація ресторанного бізнесу


Схеми работи

- Простий інтерфейс. Легко розбереться навіть новачок.
- Друк замовлень на кухню. При необхідності можна встановлювати принтер на кухню для друку замовлень. Замовлення друкується лише після оплати.
- Номер замовлення. Якщо замовлення готується довго, клієнту видається номер. Цей номер фіксується в системі та друкується на замовленні. Часто використовується у піцеріях.

- Візуалізація залів закладу. На інтерфейсі відображається план ресторану. Замовлення прикріплюються до столиків.
- Робота із замовленнями. Реалізовано всі основні дії із замовленнями: формування, дозамовлення, кілька на одному столику, об’єднання, перенесення, поділ. Пошук замовлень по номеру, всі замовлення конкретного офіціанта.
- Друк замовлень. Будь-яка кількість підрозділів: бар, кухня (за цехами) тощо.
- Бронювання столиків. Попереднє бронювання столиків із можливістю закріплення замовлення на броні. Замовлення автоматично роздруковується при посадці клієнта.
- Більярд. Тарифікація більярду на час, на суму і за фактом. Можливе підключення модуля керування силовим навантаженням (керує світлом над столами).
- Централізоване керування. Усі налаштування та довідники заводяться в центральному офісі.
- Автономність. Заклади можуть працювати без зв’язку з центральним сервером. На торгових майданчиках не обов’язкове встановлення локального сервера.
- Віддалене введення документів. Можливість формувати первинні документи на точці засобами OpenService.Manager (без підключення до 1С).
- Контроль. Віддалений контроль дій персоналу. Лог дій, підключення систем відеоспостереження.
- Масштабованість. Швидке розгортання нових закладів.
- Лояльність. Загальна система лояльності для всіх закладів.
- Відкритість. Можливість самостійно розвивати продукт, або замовляти доопрацювання команді OS.
- Універсальність. Автоматизація скільки завгодно великої мережі закладів з різним форматом закладів.
- Адаптивність. Можливість інтеграції зі сторонніми сервісами (чат боти, доставка тощо).
- Гнучкість. Архітектура OpenService дозволяє оптимізувати навантаження на сервери та мережу. Ліцензійна політика дозволяє перекидати модулі OpenService з однієї точки на іншу, і економити кошти.

Модулі
OpenService.Server

- Синхронізація з обліковою системою: можливе стикування з будь-якою обліковою системою
- Синхронізація клієнтів (модулів) OpenService. Обмін даними всередині системи. Налаштування таймінгу обмінів та очищення застарілих даних.
- Зберігання даних про продаж: зберігаються всі дані про продаж для аналізу та планування
- Зберігання клієнтських даних: дані про клієнтів, анкети.
- Моніторинг. Відображення подій синхронізації, відстеження критичних помилок у системі, надсилання електронних листів із зазначенням проблем.
OpenService.Account Server

- Зберігання та управління рахунками клієнтів: накопичувальні, бонусні, депозитні, кредитні;
- Проведення розрахункових операцій списання коштів з відповідних рахунків
- Синхронізація з нижчестоячими OpenService.Account Server. Можна встановлювати регіональні, локальні сервери для розвантаження центрального OpenService.Account Server та можливості проведення транзакцій без зв’язку з центральним сервером рахунків.
OpenService.ServerRestaurant

- Блокування столів. Фіксує активні замовлення (те що відкриті на якійсь станції). Не дозволяє обслуговувати одне замовлення з двох терміналів.
- Більярд. До сервера підключається тарифікатор керування світлом над більярдними столами.
Сервіс принтерів

- Керування принтерами. Загальний сервіс, що використовується касами для реалізації друку замовлень на підрозділи виробництва: бар, кухня.
OpenService.Manager
- Профілі кас. Сукупність налаштувань кас: зовнішній вигляд, функціонал, зовнішній вигляд чеків, зміст чеків тощо.
- Профілі касирів. Касири. Набір прав кожної ролі (профілю) касирів (касир, старший касир, супервізор, охоронець). Додавання нових касирів у систему.
- Формування меню. Складання альтернативних груп товару – видимої частини номенклатурного довідника (меню).
- Візуалізація. Настроювання відображення залів та столів в інтерфейсі касира-офіціанта.
- Аналітика. Журнал чеків. Лог дій касирів. Звіти з продажу.
- Документи. Ведення первинної документації. Використовується для віддаленного введення документів на точках.
- Лояльність. Заповнення довідника клієнтів, створення акцій та правил лояльності.
OpenService.POS fast food
- Формування чека. Додавання товару з меню, внутрішній код, штрих-код, пошук за найменуванням, оплата.
- Робота з кількома чеками. Одночасне обслуговування кількох людей.
- Модифікатори. Додавання наповнювача, заздалегідь підготовлений коментар до товару, довільний текст – коментар.
- Номерок – ідентифікатор замовлення. Якщо страва готується, клієнту видається номер для ідентифікації замовлення.
OpenService.POS restaurant
- Робота із замовленням: створення, зміна, перенесення, поділ, об’єднання, друк рахунку, оплата.
- Бронювання столів: бронювання на конкретний час, внесення даних клієнта, попереднє замовлення, відображення заброньованого столу в залі.
- Більярд: тарифікація за часом, сумою, за фактом.




Документація OpenService

Уся документація OpenService. 17 документів.
завантажити одним архівом

Уся документація комплексу OS.
подивитися в базі знань