Автоматизація ресторанного бізнесу
Схеми работи
- Простий інтерфейс. Легко розбереться навіть новачок.
- Друк замовлень на кухню. При необхідності можна встановлювати принтер на кухню для друку замовлень. Замовлення друкується лише після оплати.
- Номер замовлення. Якщо замовлення готується довго, клієнту видається номер. Цей номер фіксується в системі та друкується на замовленні. Часто використовується у піцеріях.
- Візуалізація залів закладу. На інтерфейсі відображається план ресторану. Замовлення прикріплюються до столиків.
- Робота із замовленнями. Реалізовано всі основні дії із замовленнями: формування, дозамовлення, кілька на одному столику, об’єднання, перенесення, поділ. Пошук замовлень по номеру, всі замовлення конкретного офіціанта.
- Друк замовлень. Будь-яка кількість підрозділів: бар, кухня (за цехами) тощо.
- Бронювання столиків. Попереднє бронювання столиків із можливістю закріплення замовлення на броні. Замовлення автоматично роздруковується при посадці клієнта.
- Більярд. Тарифікація більярду на час, на суму і за фактом. Можливе підключення модуля керування силовим навантаженням (керує світлом над столами).
- Централізоване керування. Усі налаштування та довідники заводяться в центральному офісі.
- Автономність. Заклади можуть працювати без зв’язку з центральним сервером. На торгових майданчиках не обов’язкове встановлення локального сервера.
- Віддалене введення документів. Можливість формувати первинні документи на точці засобами OpenService.Manager (без підключення до 1С).
- Контроль. Віддалений контроль дій персоналу. Лог дій, підключення систем відеоспостереження.
- Масштабованість. Швидке розгортання нових закладів.
- Лояльність. Загальна система лояльності для всіх закладів.
- Відкритість. Можливість самостійно розвивати продукт, або замовляти доопрацювання команді OS.
- Універсальність. Автоматизація скільки завгодно великої мережі закладів з різним форматом закладів.
- Адаптивність. Можливість інтеграції зі сторонніми сервісами (чат боти, доставка тощо).
- Гнучкість. Архітектура OpenService дозволяє оптимізувати навантаження на сервери та мережу. Ліцензійна політика дозволяє перекидати модулі OpenService з однієї точки на іншу, і економити кошти.
Модулі
OpenService.Server
- Синхронізація з обліковою системою: можливе стикування з будь-якою обліковою системою
- Синхронізація клієнтів (модулів) OpenService. Обмін даними всередині системи. Налаштування таймінгу обмінів та очищення застарілих даних.
- Зберігання даних про продаж: зберігаються всі дані про продаж для аналізу та планування
- Зберігання клієнтських даних: дані про клієнтів, анкети.
- Моніторинг. Відображення подій синхронізації, відстеження критичних помилок у системі, надсилання електронних листів із зазначенням проблем.
OpenService.Account Server
- Зберігання та управління рахунками клієнтів: накопичувальні, бонусні, депозитні, кредитні;
- Проведення розрахункових операцій списання коштів з відповідних рахунків
- Синхронізація з нижчестоячими OpenService.Account Server. Можна встановлювати регіональні, локальні сервери для розвантаження центрального OpenService.Account Server та можливості проведення транзакцій без зв’язку з центральним сервером рахунків.
OpenService.ServerRestaurant
- Блокування столів. Фіксує активні замовлення (те що відкриті на якійсь станції). Не дозволяє обслуговувати одне замовлення з двох терміналів.
- Більярд. До сервера підключається тарифікатор керування світлом над більярдними столами.
Сервіс принтерів
- Керування принтерами. Загальний сервіс, що використовується касами для реалізації друку замовлень на підрозділи виробництва: бар, кухня.
OpenService.Manager
- Профілі кас. Сукупність налаштувань кас: зовнішній вигляд, функціонал, зовнішній вигляд чеків, зміст чеків тощо.
- Профілі касирів. Касири. Набір прав кожної ролі (профілю) касирів (касир, старший касир, супервізор, охоронець). Додавання нових касирів у систему.
- Формування меню. Складання альтернативних груп товару – видимої частини номенклатурного довідника (меню).
- Візуалізація. Настроювання відображення залів та столів в інтерфейсі касира-офіціанта.
- Аналітика. Журнал чеків. Лог дій касирів. Звіти з продажу.
- Документи. Ведення первинної документації. Використовується для віддаленного введення документів на точках.
- Лояльність. Заповнення довідника клієнтів, створення акцій та правил лояльності.
OpenService.POS fast food
- Формування чека. Додавання товару з меню, внутрішній код, штрих-код, пошук за найменуванням, оплата.
- Робота з кількома чеками. Одночасне обслуговування кількох людей.
- Модифікатори. Додавання наповнювача, заздалегідь підготовлений коментар до товару, довільний текст – коментар.
- Номерок – ідентифікатор замовлення. Якщо страва готується, клієнту видається номер для ідентифікації замовлення.
OpenService.POS restaurant
- Робота із замовленням: створення, зміна, перенесення, поділ, об’єднання, друк рахунку, оплата.
- Бронювання столів: бронювання на конкретний час, внесення даних клієнта, попереднє замовлення, відображення заброньованого столу в залі.
- Більярд: тарифікація за часом, сумою, за фактом.
Презентації OpenService
Принципи роботи, схема автоматизації ресторанів за допомогою OpenService, короткий опис основних модулів та можливостей OpenService
Документація OpenService
Уся документація OpenService. 17 документів.
завантажити одним архівом
Уся документація комплексу OS.
подивитися в базі знань