OpenStore

Автоматизація торгівлі будь-яких форматів та напрямків

Схеми роботи

  • Технології гігантів рітейлу у вашому магазині.
  • Різноманітний функціонал дозволить використовувати OpenStore без будь-яких доопрацювань.
  • Інтерфейс доступний навіть новачкам.
  • Служба підтримки допоможе впоратися з технічними питаннями.
  • Будь-яка кількість магазинів.
  • У магазині не обов’язкове встановлення локального сервера
  • Робота навіть за нестабільних каналів зв’язку
  • Контроль усіх дій касирів на віддалених точках
  • Можливість віддаленого введення документів на магазині засобами OpenStore (без підключення до 1С)
  • Продукт постійно розвивається, підтримуються зміни у законодавстві, створюється новий функціонал.
  • Повний набір функціоналу для супермаркету: продаж, контроль, лояльність та ін.
  • Швидка та нескінченна масштабованість.
  • Повністю центр орієнтована система. Управління усіма процесами із центрального офісу.
  • Відкриті закінчення OS. Клієнт сам може змінювати функціонал системи або замовити доопрацювання у команди OS.
  • Інтеграція з будь-якою обліковою системою. Можливість вивантажувати зі складської програми будь-які довідники.
  • Можливість уніфікувати роботу всіх магазинів, або навпаки зробити їхню роботу індивідуальною (різні ціни на магазинах, знижки, профілі кас та користувачів)
  • WEB шлюз – OS.WebGate дозволяє підключати до системи сторонні програми та ресурси: особистий кабінет, аналітичні програми, альтернативні системи лояльності, чат-боти тощо
  • Залежно від розміру та призначення торгового об’єкта встановлюється необхідна кількість модулів OpenStore.
  • При зміні в бізнес-процесах компанії ліцензійна політика дозволяє перекидати модулі OpenStore з одного магазину на інший.
  • Гнучка архітектура OpenStore дозволяє оптимізувати навантаження на сервери та мережу, таким чином ви можете мінімізувати витрати на обладнання.

Модулі

OpenStore.Server

  • Синхронізація з обліковою системою: можлива інтеграція  з будь-якою обліковою системою
  • Синхронізація клієнтів (модулів) OpenStore. Обмін даними всередині системи. Налаштування таймінгу обмінів та очищення застарілих даних.
  • Зберігання даних продажу: зберігаються всі дані про продаж для аналізу та планування
  • Зберігання клієнтських даних: дані про клієнтів, анкети.
  • Моніторинг. Відображення подій синхронізації, відстеження критичних помилок у системі, моніторинг проблемного обладнання (ваги з чекодруком, фіскальні реєстратори), надсилання електронних листів із зазначенням проблем.

OpenStore.Account Server

  • Зберігання та управління рахунками клієнтів: накопичувальні, бонусні, депозитні, кредитні;
  • Проведення розрахункових операцій списання коштів з відповідних рахунків
  • Синхронізація з нижчестоячим OpenStore.Account Server. Можна встановлювати регіональні, локальні сервери для розвантаження центрального OpenStore.Account Server та можливості проведення транзакцій без зв’язку з центральним сервером рахунків.

OpenStore.Scales

  • Програмування ваг з чекодруком: ваговий товар автоматично потрапляє та оновлюється на вагах.
  • Розподіл вагового товару між відділами: ваги можна ділити на групи та заливати на групу відповідний товар.
  • Віддалений аналіз працездатності ваг: ведеться моніторинг підключених ваг, видно відключені та проблемні ваги.

OpenStore.Manager

  • Профілі кас. Сукупність налаштувань кас: зовнішній вигляд, функціонал, зовнішній вигляд чеків, зміст чеків тощо.
  • Профілі касирів. Касири. Набір прав кожної ролі (профілю) касирів (касир, старший касир, супервізор, охоронець). Додавання нових касирів у систему.
  • Аналітика. Журнал чеків. Логдій касирів. Звіти з продажу.
  • Документи. Ведення первинної документації. Використовується для віддаленого введення документів на точках.
  • Лояльність. Заповнення довідника клієнтів, створення акцій та правил лояльності.

OpenStore.POS

  • Додавання товару. Штрих-код, код, гарячі кнопки, найменування.
  • Робота з кількома чеками. Одночасне обслуговування кількох людей.
  • Декілька товарів на один штрих код. Вибір правильного товару під час дублювання штрих-коду
  • Декілька упаковок на один товар. Товар може мати будь-яку кількість упаковок зі своїми штрих-кодами та цінами.
  • Скасування товару/чека. Ця операція зазвичай відбувається із підвищенням прав касира.
  • Вікно з інформацією про товар/клієнта: найменування, ціна, акція. інформація про клієнта: ім’я, група, сума покупок, решта бонусів.

OpenStore.OpenStore.SelfservicePOS

  • Каса самообслуговування: обслуговування клієнтів без участі касирів.
  • Зниження навантаження на основні касові вузли: експрес каса, зазвичай, встановлюється окремо від стаціонарних кас, дозволяючи сортувати потік покупців.
  • Оптимізація роботи персоналу: один працівник (охоронець) може обслуговувати кілька кас самообслуговування.
  • Контроль дій покупців. Купівля акцизного товару (18+), видалення позицій у чеку, зменшення кількості підтверджуються працівником магазину.
  • Інформування про необхідність втручання персоналу за допомогою світлової індикації

Презентації

Загальна презентація OpenStore:

Принципи роботи, схема автоматизації магазинів за допомогою OpenStore, короткий опис основних модулів та можливостей OpenStore

Презентація OpenStoreSelfservicePOS:

Безготівка каса самообслуговування. Покрокова демонстрація роботи модуля самообслуговування клієнтів.

Відео семінар OpenStore

Сімейство продуктів OpenStore. Типова архітектура окремого магазину. Встановлення та налаштування OpenStore.
Призначений більше для технічних фахівців.

Відео – функціонал касового місця OpenStore.POS

Витримка із семінару OpenStore. Основні функціональні можливості каси OpenStore.POS. Відео загального призначення.

Документація OpenStore

icon

Уся документація OpenStore. 17 документів.
завантажити одним архівом

bookhandbl

Вся документація комплексу OS.
переглянути в базі знань