Автоматизація торгівлі будь-яких форматів та напрямків
Схеми роботи
- Технології гігантів рітейлу у вашому магазині.
- Різноманітний функціонал дозволить використовувати OpenStore без будь-яких доопрацювань.
- Інтерфейс доступний навіть новачкам.
- Служба підтримки допоможе впоратися з технічними питаннями.
- Будь-яка кількість магазинів.
- У магазині не обов’язкове встановлення локального сервера
- Робота навіть за нестабільних каналів зв’язку
- Контроль усіх дій касирів на віддалених точках
- Можливість віддаленого введення документів на магазині засобами OpenStore (без підключення до 1С)
- Продукт постійно розвивається, підтримуються зміни у законодавстві, створюється новий функціонал.
- Повний набір функціоналу для супермаркету: продаж, контроль, лояльність та ін.
- Швидка та нескінченна масштабованість.
- Повністю центр орієнтована система. Управління усіма процесами із центрального офісу.
- Відкриті закінчення OS. Клієнт сам може змінювати функціонал системи або замовити доопрацювання у команди OS.
- Інтеграція з будь-якою обліковою системою. Можливість вивантажувати зі складської програми будь-які довідники.
- Можливість уніфікувати роботу всіх магазинів, або навпаки зробити їхню роботу індивідуальною (різні ціни на магазинах, знижки, профілі кас та користувачів)
- WEB шлюз – OS.WebGate дозволяє підключати до системи сторонні програми та ресурси: особистий кабінет, аналітичні програми, альтернативні системи лояльності, чат-боти тощо
- Залежно від розміру та призначення торгового об’єкта встановлюється необхідна кількість модулів OpenStore.
- При зміні в бізнес-процесах компанії ліцензійна політика дозволяє перекидати модулі OpenStore з одного магазину на інший.
- Гнучка архітектура OpenStore дозволяє оптимізувати навантаження на сервери та мережу, таким чином ви можете мінімізувати витрати на обладнання.
Модулі
OpenStore.Server
- Синхронізація з обліковою системою: можлива інтеграція з будь-якою обліковою системою
- Синхронізація клієнтів (модулів) OpenStore. Обмін даними всередині системи. Налаштування таймінгу обмінів та очищення застарілих даних.
- Зберігання даних продажу: зберігаються всі дані про продаж для аналізу та планування
- Зберігання клієнтських даних: дані про клієнтів, анкети.
- Моніторинг. Відображення подій синхронізації, відстеження критичних помилок у системі, моніторинг проблемного обладнання (ваги з чекодруком, фіскальні реєстратори), надсилання електронних листів із зазначенням проблем.
OpenStore.Account Server
- Зберігання та управління рахунками клієнтів: накопичувальні, бонусні, депозитні, кредитні;
- Проведення розрахункових операцій списання коштів з відповідних рахунків
- Синхронізація з нижчестоячим OpenStore.Account Server. Можна встановлювати регіональні, локальні сервери для розвантаження центрального OpenStore.Account Server та можливості проведення транзакцій без зв’язку з центральним сервером рахунків.
OpenStore.Scales
- Програмування ваг з чекодруком: ваговий товар автоматично потрапляє та оновлюється на вагах.
- Розподіл вагового товару між відділами: ваги можна ділити на групи та заливати на групу відповідний товар.
- Віддалений аналіз працездатності ваг: ведеться моніторинг підключених ваг, видно відключені та проблемні ваги.
OpenStore.Manager
- Профілі кас. Сукупність налаштувань кас: зовнішній вигляд, функціонал, зовнішній вигляд чеків, зміст чеків тощо.
- Профілі касирів. Касири. Набір прав кожної ролі (профілю) касирів (касир, старший касир, супервізор, охоронець). Додавання нових касирів у систему.
- Аналітика. Журнал чеків. Логдій касирів. Звіти з продажу.
- Документи. Ведення первинної документації. Використовується для віддаленого введення документів на точках.
- Лояльність. Заповнення довідника клієнтів, створення акцій та правил лояльності.
OpenStore.POS
- Додавання товару. Штрих-код, код, гарячі кнопки, найменування.
- Робота з кількома чеками. Одночасне обслуговування кількох людей.
- Декілька товарів на один штрих код. Вибір правильного товару під час дублювання штрих-коду
- Декілька упаковок на один товар. Товар може мати будь-яку кількість упаковок зі своїми штрих-кодами та цінами.
- Скасування товару/чека. Ця операція зазвичай відбувається із підвищенням прав касира.
- Вікно з інформацією про товар/клієнта: найменування, ціна, акція. інформація про клієнта: ім’я, група, сума покупок, решта бонусів.
OpenStore.OpenStore.SelfservicePOS
- Каса самообслуговування: обслуговування клієнтів без участі касирів.
- Зниження навантаження на основні касові вузли: експрес каса, зазвичай, встановлюється окремо від стаціонарних кас, дозволяючи сортувати потік покупців.
- Оптимізація роботи персоналу: один працівник (охоронець) може обслуговувати кілька кас самообслуговування.
- Контроль дій покупців. Купівля акцизного товару (18+), видалення позицій у чеку, зменшення кількості підтверджуються працівником магазину.
- Інформування про необхідність втручання персоналу за допомогою світлової індикації
Презентації
Документація OpenStore
Уся документація OpenStore. 17 документів.
завантажити одним архівом
Вся документація комплексу OS.
переглянути в базі знань