Лояльність OS

Підсистема повідомлень

Місце

  1. Візуальне відображення текстового повідомлення у вікні оплати касиру. (Може відображатися відразу кілька повідомлень)
  2. Текстове повідомлення в тілі чека (Перед остаточною сумою).
  3. Текстове повідомлення у службовому чеці (Додатковий чек. Друкується після основного. Можна виводити досить великий текст. Можна виводити штрих-код і використовувати надалі як купон знижок).

Умови спрацьовування.

  1. Бонус на товар – у чеку спрацювало нарахування бонусу на певний товар. (Приклад: нарахувався додатковий бонус на акційний товар у чеку клієнта. Касиру на монітор виводимо: «Зверніть увагу клієнта на додаткові бонуси за …. товар» Клієнту в чек або в службовий чек виводимо «Вітаємо на товар… вам були нараховані додаткові бонуси від виробника» ).
  2. Бонус на чек – спрацювала умова нарахування бонусів на весь чек. (Приклад: За заданою умовою – Якщо чек клієнта перевищує … грн йому нараховуються додаткові бонуси. Касиру на монітор виводимо: «Зверніть увагу клієнта на додаткові бонуси за …. чеком» Клієнту в службовий чек виводимо сума чека перевищила ….грн, якщо ваш чек перевищить … грн вам буде нараховано ще … бонусів»).
  3. Групи клієнтів – застосована картка із певної групи клієнтів. (Приклад: Було застосовано картку з групи – пенсіонери. Можливі повідомлення «Зверніть увагу на зниження товарів у соціальній групі товарів (жовті цінники)»)
  4. Групи товарів – сканований товар із певної групи (Приклад: У чек потрапив товар із групи алкоголю. Повідомлення касиру «Упевніться, що покупцю виповнилося 18 років»).
  5. День народження – застосована карта клієнта, у якого сьогодні день народження. (Приклад: Касиру «Привітайте… з днем народження» Клієнту «Вітаємо з днем народження. Зверніть увагу, що для вас сьогодні додаткова знижка…%»).
  6. Додавання товарів – у чек скановано певний товар. (Приклад: У чек потрапила ваза – Касиру «Перевірте цілісність товару»            |
  7. Кількість позицій – у чеку скановано позицій більш ніж … (Приклад: У чеку більш ніж … позицій. Касиру «Запропонуйте клієнту пакет»).
  8. Знижка на товар – спрацювала знижка на товар.
  9. Знижка на чек – спрацювала знижка на чек (сума чека перевищила … суму) (Приклад: Касиру «Зверніть увагу на додаткову знижку».)
  10. Сума накопичена клієнтом – сума покупок клієнта перевищила … грн  (Приклад: Касиру «Зверніть увагу клієнта що тепер його знижка буде …%». Клієнту – «Вітаємо – сума ваших покупок перевищила … грн. Тепер ваша знижка … % і ви перейшли до групи … »)
  11. Сума чека – сума чека перевищила … грн.

Крім зазначених умов, технічні фахівці вашої компанії можуть створювати свої умови спрацювання повідомлень. Код цієї бібліотеки відкрито для кінцевих користувачів.


Знижки за товарами.

Знижки по клієнтам

Призначаються

  1. Касиром вручну
  2. Спеціальною пропозицією. Спеціальна пропозиція може бути призначена на упаковку товару, товару, групи товарів. Також спеціальна пропозиція може бути призначена на всі товари у магазині.
  3. Введенням купонів. Знижка по купону може призначатися на товар, групу товарів, всю номенклатуру товарів.
  4. Введенням дисконтної картки

Умови спрацьовування знижок

Умова спрацьовування знижки є комбінацією трьох умов: дати, часу та спеціальних умов.

Дата – діапазон дії знижки або вказівка фіксованих днів тижня.

Час – діапазон дії знижки у межах зазначеної дати.

Код купона – знижка буде активована лише при введенні коду купона.

Спеціальні умови:

  1. «Кількість у позиції» – знижка призначатиметься на товарну позицію чека, якщо кількість товару у позиції чека відповідає значенню із зазначеного діапазону.
  2. «Сума позиції» – знижка призначатиметься на товарну позицію чека, якщо сума позиції чека відповідає значенню із зазначеного діапазону.
  3. «Сума клієнта» – знижка призначатиметься на товарну позицію, якщо сума покупок клієнта за період відповідає зазначеному діапазону.
  4. «Номер чека» знижка призначатиметься на кожен n-й чек, відповідно до зазначеного значення наприклад, на кожен 10-й чек).
  5. «Група клієнтів» – знижка призначатиметься на товарну позицію у разі, якщо власник дисконтної картки належить до зазначеної групи (використовується тільки для спеціальних пропозицій).
  6. «Сума чека» знижка призначатиметься на товарну позицію, якщо загальна сума чека відповідає зазначеному діапазону сум.
  7. «Набори товарів» – знижка призначатиметься на товарну позицію у разі, якщо у чеку присутні зазначені у наборі товари.
  8. «Питання анкети» – знижка буде призначатися, якщо клієнтом була заповнена обрана анкета з обов’язковим наповненням позиції.
  9. “День народження” – знижка призначатиметься у вказаному діапазоні днів від дати народження клієнта.
  10. «Додаток. дані штрих-коду» – знижка буде призначатися, якщо в штрих-коді були вказані додаткові дані.
  11. «M товарів за ціною N товарів» – при покупці одного товару в кількості M, вартість покупки дорівнюватиме вартості за даний товар у кількості N.

Спеціальні умови можна поєднувати між собою логічними операторами та дужками.

Знижка може містити кілька умов спрацьовування. Для кожної умови повинні бути визначені дата, час, спеціальні умови та значення знижки.

Пріоритети знижок

  1. На позицію чека може діяти лише одна знижка на позицію. За наявності кількох знижок, знижки, залежно від пріоритету, перебираються доти, доки не спрацює будь-яка умова спрацьовування знижки. Найвищий пріоритет має знижка, призначена вручну. Далі йдуть: знижка на упаковку, знижка на товар, групу товарів, знижка на батьківську групу товарів, знижка, що призначається автоматично.
  2. На чек може діяти лише одна знижка на чек. Знижка може призначатися або вручну, чи введенням дисконтної картки. При цьому попередня знижка анулюється.

Значення знижок

  1. Відсоткова знижка – сума позиції зменшується на вказаний відсоток.
  2. Знижка на ціну (У гривнях на ціну) – ціна товару зменшується на зазначену суму.
  3. Перехід на альтернативний рівень цін – ціна товару задається рівною ціною на вказаному рівні цін.
  4. Абсолютна знижка (У гривнях у сумі) – загальна сума позиції зменшується на зазначену суму.

Примітка:

За будь-якого значення знижки загальна сума знижки на позицію не може перевищувати мінімального значення ціни (мінімальна ціна товару), призначеного для поточного рівня цін.

Взаємодія знижок

Сума знижки на позицію складається із двох частин: сума знижки на позицію та частини суми знижки на чек, що припадає на цю позицію. Загальна сума обчислюється залежно від установок профілю каси. Ці суми чи
підсумовуються або вибирається максимальна сума знижки.

Якщо знижкою на позицію або знижкою на чек було призначено перехід на інший рівень цін, то така знижка вважається пріоритетнішою і альтернативні знижки за сумою не враховуються. Тобто, ціна товару зміниться залежно від зазначеного рівня цін, а сума знижки буде нульовою.

Якщо знижкою на чек було призначено абсолютне значення суми, то сума, що припадає на позицію чека, сумуватиметься зі знижкою, призначеною на цю позицію чека, незалежно від налаштувань профілю каси.

Примітка:

За будь-яких взаємодій знижок загальна сума знижки на позицію не може перевищувати мінімального значення, призначеного для поточного рівня цін.

Торгові майданчики

Знижки можуть змінювати свої умови та значення залежно від торгового майданчика, де ці знижки діють. Також знижки можуть діяти лише в конкретних торгових майданчиках.

Купони

Спеціальна пропозиція може активуватися за допомогою введення коду купона. Це дозволяє створювати купони на певні товари, групи. товарів чи всі товари. Для цього у спеціальній пропозиції необхідно
встановити код купона.

Бонуси

Бонуси по клієнтам дозволяють надати кожному клієнту бонуси за умови дії бонусної схеми. Клієнт, що належить до групи клієнтів, на яку визначено свою схему нарахування бонусів, отримуватиме додаткову суму бонусів, тобто. на рахунок клієнта буде нараховано бонуси. У додатку “OS.pos” клієнт при виконанні умов схеми нарахування бонусів зможе розплачуватися бонусами при оплаті товару.

Умови нарахування бонусів можуть бути такими ж, як і умови спрацьовування знижок див. попередній розділ.

Чим бонуси кращі для підприємства:

Покупець реально отримує знижку лише на кожну другу покупку. Тобто бонусна знижка ділиться на 2. Якщо вона 5%, то реально покупець отримає знижку 2,5%.

Для того щоб скористатися знижкою, покупець повинен обов’язково повернутись назад. Насамперед це дає чудову можливість підприємству утримати старих клієнтів і з часом залучити нових, які згодом стають постійними.

Вирішується проблема решти. Реально на бонусних рахунках не буде великих сум, але на те, щоб списати копійки – бонусів цілком достатньо. Таким чином, це один з більш простих та гуманних способів зменшити проблему «розмінки», яка все гостріше відчуватиметься із зростанням інфляції.

Бонуси це законний метод перевести готівку покупця в «бутафорну» валюту. Гроші, що лежать на бонусному рахунку, вже передоплата за майбутні покупки.

Дисконтна знижка – це фактично пряма втрата грошей для підприємства. У разі ж бонусів –гроші безслідно не зникають, а повертаються в обіг підприємства.

Як не дивно, покупці ставляться досить лояльно до бонусів, приймаючи їх за гроші, які їм повертаються під час наступної купівлі.

На бонусних рахунках накопичуватиметься «незнижувана» сума. Причому вона зростатиме зі зростанням
кількості клієнтів. Фактично бонуси – це можливість залучити гроші покупців в обіг компанії, а значить компанія може звільнити кошти для інших цілей.

Окупність витрат, на бонусну систему, близько шести місяців.

Анкетування

В OS заводяться та зберігаються дисконтно-бонусні карти клієнтів, а також особисті дані клієнтів.

Поля анкет формуються співробітниками магазину та зберігаються у базі OS. Окрім особистих даних клієнтів
магазин може проводити анкетування на замовлення постачальників товарів, або для того, щоб дізнатися думку покупців про свій магазин.

Анкети можуть видаватися у паперовій формі, та вводиться в офісі, або заповняться прямо на касі.

Не фіскальні види оплат

Крім оплати товарів бонусами в OpenStore є можливість створювати свої внутрішні види оплат та використовувати їх для своїх потреб, чи маркетингових цілей.

Наприклад:

  1. Перераховувати частину зарплати співробітників на внутрішній, створений вами рахунок. Співробітники
    зможуть отоварюватись у ваших магазинах за допомогою цього виду оплати.
  2. Стороння компанія може перераховувати вам кошти за безготівковим розрахунком та видавати своїм співробітникам картки для розрахунку у ваших магазинах.
  3. Різні благодійні організації та державні програми. Спосіб той самий – перераховують гроші та отримують картки для розрахунку.

WEB шлюз

Призначений для використання даних програми через Інтернет.

  • Плагін для отримання даних із OpenStore. Дає можливість отримувати будь-які дані (довідники) з фронту офісу – номенклатуру, ціни, знижки тощо.
  • Плагін для створення нових даних у довідниках OpenStore

Ці два плагіни дозволяють створювати зовнішні WEB портали, для створення особистих кабінетів клієнтів, реєстрації нових клієнтів, анкетування, створення інтернет-магазинів.

  • Плагін WEB звітів. Дозволяє створювати WEB звіти з продажу, які будуть доступні у будь-якій точці світу