Типові рішення сімейства продуктів OS

Сімейство продуктів «O∙S» є системою взаємопов’язаних, але незалежних один від одного модулів, що забезпечують роботу магазину. Комплекс автоматизує процес обслуговування клієнтів, роботу вагового комплексу, збирання підсумків продажів. Для обробки результатів продажу в автоматизованій системі управління торговим підприємством призначено систему обліку (бек-офіс).

Додатки комплексу.

Бек-офіс (система обліку) – програма для обробки результатів продажу магазину (кількох магазинів). Частиною вихідних даних для роботи бек-офісу є дані, отримані з фронт-офісу..

Сервер даних дозволяє вести віддалений контроль клієнтських додатків (кас, менеджерів ваг), накопичувати дані – результати роботи клієнтських додатків, забезпечує обмін даними додатків із зовнішньою системою.

Додаток «Каса» встановлюється на робочому місці касира. Це може бути pos-термінал або звичайний ПК, оснащений сканером зчитування штрих-кодів, фіскальним реєстратором і грошовою скринькою. Однією з переваг цієї програми є можливість автономної роботи. Тобто, навіть у разі зупинення роботи сервера, програма продовжує роботу, зберігаючи всю необхідну інформацію в локальній базі даних.

Процесинговий центр (ПЦ) являє собою додаток, що вирішує всі завдання з управління рахунками клієнтів, обробки платіжних транзакцій, нарахування бонусів на рахунки та управління синхронізацією рахунків. У системі лояльності використовується два типи ПЦ: кореневий та підлеглий. Кореневий ПЦ може бути лише один. Усі підлеглі ПЦ синхронізують рахунки клієнтів та документи руху за рахунками з кореневим ПЦ.

Додаток «Сервер ваг» може встановлюватись на робочому місці адміністратора або, якщо це необхідно, на окремому комп’ютері. Ця програма дозволяє керувати мережею ваг з друком етикетки.

Сімейство продуктів O∙S

 

Загальна схема роботи комплексу OpenStore

 

 

Схема роботи комплексу OpenStore із стороннім бек-офісом

 

Розподілена схема роботи комплексу OpenStore

Розподілена схема роботи комплексу OpenStore із стороннім бек-офісом