Шановні клієнти та партнери, з травня місяця 2025 року Skype перестане працювати. В зв’язку з цим для обміну повідомленнями наша служба підтримки починає використовувати Telegram.
Для того щоб ви могли скористуватись послугами мессенджеру, будь ласка, зробіть заявку на нашому сайті, скориставшись інструкцією

OpenShow

Автоматизація квиткового господарства в будь-яких видовищних та розважальних закладах

Схеми роботи

  • Функціональність. Доступні всі технології, властиві цьому напрямку бізнесу.
  • Простий інтерфейс. Легко розбереться навіть новачок.
  • Універсальність. Підійде практично для будь-яких напрямків шоу-бізнесу.
  • WEB технології. Через WEB шлюз (API) можна підключати продаж квитків через інтернет. Можлива будь-яка кількість продавців.

  • Керованість. Довідники квиткового столу заповнюються як із центрального офісу, так і на кожній точці окремо. За відсутності зв’язку з кореневим сервером менеджер веде налаштування локально.
  • Центр орієнтованість. Незважаючи на те, що кожен заклад має свій локальний сервер, основні сутності репертуару можна заводити централізовано. Таким чином центральний офіс отримує консолідовану звітність щодо заходів.
  • Крос продаж. Каси мережі можуть продавати квитки на будь-який із майданчиків мережі (за наявності зв’язку з їх локальними серверами)
  • Фонди. Гнучкі налаштування розподілу місць між посередниками. Можливість управління продажами як інтернет-майданчиків, так і розповсюджувачів, які продають паперові квитки.

  • Стандартизація. Управління усіма бізнес-процесами продажів в одному софті.
  • Безпека. Налаштування прав, контроль дій касирів, підтримка відеоспостереження в одному комплексі.
  • Загальна лояльність. Загальна база клієнтів для всіх кас. Налаштування лояльності в одному додатку.

Про автоматизацію громадського харчування більше тут  

  • Масштабованість. Швидке розгортання нових закладів.
  • Лояльність. Загальна система лояльності для всіх закладів. Підключення сторонніх систем лояльності.
  • Відкритість. Можливість самостійно розвивати продукт, або замовляти доопрацювання команді OS.

Модулі

OpenShow.Server

  • Синхронізація з обліковою системою: можливе стикування з будь-якою обліковою системою
  • Синхронізація клієнтів (модулів) OpenShow. Обмін даними всередині системи. Налаштування таймінгу обмінів та очищення застарілих даних.
  • Зберігання даних про продаж: зберігаються всі дані про продаж для аналізу та планування
  • Зберігання клієнтських даних: дані про клієнтів, анкети.
  • Моніторинг. Відображення подій синхронізації, відстеження критичних помилок у системі, надсилання електронних листів із зазначенням проблем.

OpenShow.Account Server

  • Зберігання та управління рахунками клієнтів: накопичувальні, бонусні, депозитні, кредитні;
  • Проведення розрахункових операцій списання коштів з відповідних рахунків
  • Синхронізація з нижчестоячими OpenShow.Account Server. Можна встановлювати регіональні, локальні сервери для розвантаження центрального OpenShow.Account Server та можливості проведення транзакцій без зв’язку з центральним сервером рахунків.

OpenShow.TicketServer

server
  • Синхронізація квиткових модулів. Забезпечує обмін даними між OpenShow.Ticket system manager (Менеджер квиткової системи), касами та модулем контролю входу.
  • Стан залу. Зберігає статуси місць. Не дозволяє одночасно продати квиток на конкретне місце з декількох модулів (каси, WEB)

OpenShow.Ticket check

Barcodescanner
  • Контроль квитків. Забезпечує зчитування ідентифікатора квитка та отримання інформації про нього. Можливе підключення апаратних пристроїв (турнікети, світлові індикатори, електромагнітні замки).

OpenShow.Ticket system manager

  • Інфраструктура. Створення залів. Типи видовищ – класифікація видовищ. Створення цінових поясів. Редагування шаблонів квитків.
  • Репертуар – створення сукупності видовищних заходів на певний період часу (розклад).
  • Функціонери. Довідники контрагентів, розповсюджувачів, постачальників. Створення та управління фондами розповсюджувачів.
  • Адміністрування. Налаштування звітів, додавання касирів та користувачів. Створення тимчасових фільтрів пошуку події для квиткової каси.
  • Статистика. Пошук замовлень (броня). Відображення стану зали. Стан конкретного місця. Отримання індивідуальних звітів.
  •  

OpenShow.POS

  • Робота із заходами. Пошук заходу по датам, залу, видовищу, торговому майданчику.
  • Основні операції. Створення та видача-оплата замовлення (броні), продаж квитків.
  • Супутній товар. Продаж товарів на касі.
  • Монітор покупця. Відображення стану та вартості місць для покупця на додатковому моніторі.
  • Робота з розповсюджувачами. Основні операції з квитками під час продажу через розповсюджувачів.

Документація OpenShow

icon

Уся документація OpenShow. 17 документів.
завантажити одним архівом

bookhandbl

Уся документація комплексу OS.
подивитися в базі знань